Ostoskori

Uutisia ja muuta ajankohtaista

ASIAKASKYSELY 2023

Teetimme syksyllä asiakaskyselyn, jonka tarkoituksena oli saada tietoa asiakkaiden tyytyväisyydestä palveluihimme, sekä tietenkin kehittämistyötä vaativista asioista. Saimme suuret määrät tietoa, jota hyödyntämällä voimme tarjota teille yhä parempaa kaikessa mitäverkkokaupan palveluihin tulee. Asiakastutkimuksen tuotti liiketoimintayksikkö Pajakon Oy.

Verkkokauppa hoitolasi.fi:n kolme parhaiten kehittynyttä tekijää (arvoasteikko 1-5):

1. Maksutapojen riittävyys
Nyt maksutapoja näyttää olevan kaupassamme riittävästi! Kiitokset asiakkaillemme vahvistuksesta!

2. Toimitus- ja takuuehtojen selkeys
Tämän tekijän pitäisi olla tasan 5. Siitä tavoitetta tuleville vuosille.
3.Tilaamisen helppous
Tämä on suurin yksittäinen syy, miksi vaihdoimme verkkokauppamme alustaa. Kehitys on nykyään nopeaa ja verkkokaupassa viisi vuotta on jo pitkä aika. Nyt meillä on kerrankin partneri, joka kantaa vastuuta ja kapulaa ylpeästi kanssamme 24/7.


Verkkokauppa hoitolasi.fi:n kolme vähiten kehittynyttä tekijää (arvoasteikko 1-5):

1. Tuotevalikoiman saatavuus
Saatavuus on edelleen varsinkin kalusteiden osalta haaste. Teemme työtä asian eteen tänä keväänä ja toivomme, että saamme syksyyn mennessä kaiken uudistustyön tehtyä.
2. Ongelma- ja muutostilanteisiin reagointi
Tämä liittyy yllä olevaan. Kun tuotteita ei ole saatavissa valmistajan varastosta, on tuskallista odottaa tarkkaa tietoa, milloin tuotteita saadaan lisää. Valikoimauudistus on tulossa ja syksyyn 2024 mennessä näemme entistä paremman valikoiman, josta myös me saamme tietoa.
3. Tuotevalikoiman laajuus
Ei kahta ilman kolmatta. Tuleva kevät, kesä ja syksy ovat uudistumisen aikaa. Valikoimaa tullaan lisäämään ja laajuutta tiettyihin tavarasegmentteihin lisätään.


KOKONAISARVOSANA

Kuten huomaatte, kokonaisarvosanamme on verkkokauppa-alustan uudistuksen jälkeen selkeässä nousussa. Kiitos siitä!

NPS-SUOSITTELUINDEKSI

NPS-suositteluindeksi nousi verkkokaupan alustan vaihtamisen jälkeen yli 30 raja-arvon, eli verkkokauppa hoitolasi.fi nousi ensimmäisen kerran korkeaan suosittelutulokseen. Olemme hyvin iloisia tästä kehityksestä!


Viime vuoden lopussa tehty asiakastutkimus oli kaiken kaikkiaan kolmas tyytyväisyysmittauksemme ja on ilo huomata, että olemme oikealla tiellä. Tulokset antavat meille tietoa siitä, miten tehdä työtämme entistä paremmin nopeasti muuttavassa markkinassa. Vielä kerran kiitos kaikille vastanneille! Arvonta on suoritettu ja palkinnot on lähetetty vuodenvaihteessa voittajille. Onnea vielä kerran!